Tuesday, March 2, 2010

MAHER ZAIN in da HOUSE...





ari ni bangun2 tido jer terus bukak facebook...itulaa kejenya tiap2 ari...kata ada wireless kan...duk atas katil pun blh layan internet....huhuhu

cek punya cek....adalaaa yang duk komen2 gambar, ada yang duk komen status, ada duk komen post....balas punya balas komen, ada laaa my junior paah ni post satu benda yang memang menarik my perhatian....hahahha...

tilik punya tilik...rupanya my MAHER ZAIN bakal buat concert kat sini....bukan mansurah yer....tapi di cairo....rasa nak meloncat pun ada....dalam otak ni pk satu jer.....NAK PEGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!...

tarikh: 25th MARCH
harga tiket: LE 60 (berpatutan bukan???katakan ya..), tiket akan mula dijual pd 4th march, aku pun tak tau kat ner
tempat: AUC, new cairo...pun aku tak tau kat ner
masa: 6pm to 9pm


so kat sini, aku nak tanya, sapa mau join...aku tau kalau budak yang belajar kat mesir ni mesti ngah meloncat2 teringin nak p macam aku....

saper nak p, bagitau aku, sajer jerlaaa, aku bukan blh tlg belikan tiket pun, hahahhaha....sebab aku pun tak tahu saper nk belikan tiket...
tapi i akan cuba adjustkan caner nanti....

kita bukan nak pergi tempat tak elok ni...maher zain ni pun bukan linkin park...kalau melalui medium ni dapat membawa kita kearah kebenaran dan menginsafi kebesaran Allah...tak salah rasanya...kalau salah, betulkan saya...

so chilosazzz, mahu turut serta????come3....





1 comment:

  1. kak intan..depa ubah lak..tiket akan start dijual pada 10mac..he3..xpa2..dan kumpul org dlu kan??if dpt satu tremco,molek gak..bleh p blik hri jaa ..kan2??=p

    ReplyDelete