Monday, July 5, 2010

picnic cara KAMI!!!




tepi3....kami nk serang ISTAD...lalalalala...



bila dah habis exam nih, macam biasalah, keje makan tdo jerlah...
TUP2...semalam my dearest nadia anta msg cakap reunion dak dentist batch 07/08 akan start kul 7am kat istad gamaah(kawasan stadium university)....
dalam hati ni terdetik,

"haishhh....boleh ker aku bangun awal esok pagi nih?...ayoyo...."
but alhamdulilah, mata ini berjaya bangun kul 7.40am...ok ar tu kan, better ar dari tak bangun langsung.....huhuhu...

siap2, kul brapa ntah sanpai kat istad, diaorang semua dah ready, kind of lambat jugak ar sampai...tapi korang tak marah aku kan...huhuhu

afta baca doa semua, start laa makan nasi lemak yang diaorang masak, aku n my housemate, si cedar cheese tu kna duty buat sandwich...(betul ker tak eja sandwich tu???tak kisah laaa...)

then followed by game "KOOOOOTAKKK BERACUNNNN..."
and as expected, aku kalahhhhhh....denda dia nk tahu apa???kna baca TAZKIRAH daaaa...
uishhh...nasib baik kasi tazkirah jer, kalau denda ketuk ketampi ker, lari padang ker lagi naya....
tajuk tazkirah saya adalah...."MASA"....haaa...budget bagus jer, diri ni pun bukan pandai jaga masa sangat...hahaha...


us!



last sekali, the most 'tak sabar' acara ialah......"EXCHANGE PRESENT"
dari ari tu lagi duk teka2, saperlah dapat aku, so terjawab pagi tadi, orang itu adalah, anak sulungku.....NADIA....thanks a lot for the lovely fan dear....cantik sangat...i dah letak leklok dah sebelah my lappy ....so sweetttt....n to HANNAH, hope u like my present....

picnic tadi alhamdulillah berjalan lancar, so thank u kat semua yang datang...(ecece...macam aku plak admin program...hahhahah)...
seyes aku akan rindu korang, n also thanks for ABRAR for the lovely "tooth bookmark"....

i'm gonna miss u guys....saper yg nak balik malaysia dah, have a nice journey....
oklaa...wanna continue facebooking, buhbye....




semua happy yer...alhamdulillah.....sy pun happy juger....sayang korang!!!





2 comments:

  1. mama i really like the giraffe!! ade kat sebelah katil now..semua orang jeles tau~!mama,i love you lah.1 more,i know jiji will take care of me wink2 ;)

    ReplyDelete
  2. my dear hannah....is it?????ok, i suka kalau u suka, kim salam kat jiji....huhuhuh

    ReplyDelete