Thursday, August 19, 2010

my day is today...




today is birthday, n i almost forgot about it, seriusly, bukan almost, but memang lupa, this 2-3 weeks, banyak sangat perubahan dan anjakan yang berlaku, even diri ni tak mampu nk cope dengan semasa sekarang ni....

if org barat always make a wish on their birthday, but for me, i want to make a doa, n wish that Allah is listened to me now, for those who read this, please amin it for me, mana tahu ada antara aminnya itu dimakbulkan....

"Ya Allah, aku bersyukur kerana masih diberikan peluang untuk bernafas dibumiMu ini, dan sudikanlah Kau memandang kearahku yaAllah, dan ampunkanlah segala dosa2ku...jadikan bonus umur yang Kau berikan ini sebagai satu manfaat yang besar untuk aku mengumpul harta untuk menuju akhiratMu ya Allah, janganlah kau masukkan aku kedalam orang yang Kau tidak ampunkan dosanya YaAllah, jadikanlah aku seorang insan yang berguna pada bangsa dan agamaku yaAllah, kuatkanlah semangatku untuk aku meneruskan perjuanganku ini, dan murahkanlah rezekiku, janganlah Kau ujiku dengan ujian yang terlalu berat yang tidak mampu aku tanangi yaRabb....dan tentunkanlah apa yang terbaik buatku, lantaran aku adalah HambaMu, Kau lebih tahu apa yang layak dan terbaik untukku....aminn ya Rabbal a'lamin..."

amin.....thanks for all the wishes, i luv u all....



4 comments:

  1. :)sanah helwa tan:)
    amin amin amin ya rabb:)

    ReplyDelete
  2. insyallah...semua nya ok nanti hehehe ni blog kda org lain x tau nih hehehe kecuali intan jer rsnya

    ReplyDelete
  3. mekna: thanks3 dear...

    kak da: bukan intan jah tahu, adik tahu jugop, kih3....adik tok reti sangat berblog nih, ni pun, sain adik aja,....

    ReplyDelete
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete